Известие

Collapse
No announcement yet.

ПРЕДВАРЕНИЕ - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eто кой ще внесе малко яснота по въпроса...
    Бобо би ли обяснил накратко кое как става?
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Хахахахаха а другите 8 карти за аванса къде са хахахахха и така като си я дал би ли казал реалните стойности на аванса кхкхк
      За 800 об. до 100% лоад аванс при частично отворен дросел

      Лоад: __6___14____22____30___42____50___56___66__72___84 ___92__100
      800об:10,7__12,0__12,0__12,0__12,0__10,0__7,3__4,7 __2,7__0,7__0,0__-0,7

      Повилно ли съм сметнал?
      Last edited by oem; d.m.y г., 19:46.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        За 800 об. до 100% лоад аванс при частично отворен дросел

        Лоад: __6___14____22____30___42____50___56___66__72___84 ___92__100
        800об:10,7__12,0__12,0__12,0__12,0__10,0__7,3__4,7 __2,7__0,7__0,0__-0,7

        Повилно ли съм сметнал?
        Виждал съм пишман тунингисти ма ти си пишман аматьор Недей се изказва моля ти се че става много смешно на хората дето разбират И ПАК ДА ТЕ ПИТАМ КЪДЕ СА ДРУГИТЕ 8 КАРТИ НА АВАНСА?

        П.С. За останалите като ви чета писанията работата отива че сте намерили таралеж и сега искате с гол гъз да го яздите
        Last edited by Bobo; d.m.y г., 20:41.
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #49
          Tемата отива към коша и никой не отговори конкретно на въпроса ми, който горе долу е какво става когато дадем предварение на кол. вал 5 и 10градуса, още по конкретно ако говорим става дума за 2,0ТС. Вече 4 страници се убеждаваме кой по майстор и кой по ги разбира..., и все пак кому е нужно това. Аз лично се доверявам на един двама човека в този форум и въпроса ми беше предимно към тях, но явно няма да я бъде темата.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Виждал съм пишман тунингисти ма ти си пишман аматьор Недей се изказва моля ти се че става много смешно на хората дето разбират И ПАК ДА ТЕ ПИТАМ КЪДЕ СА ДРУГИТЕ 8 КАРТИ НА АВАНСА?
            Че кой твърди обратното? Аз намирам 3 карти за аванса. Ма и не ми и трябват щото не ми е интересно тва. Като ми трябва нещо нали те има теб? Все пак в подписа ми все още пише кой е мапера и няма и да се промени. Аз чета и се интересувам от обща култура Тебе като те има значи всичко е 6. Сега я ти кажи колко реално е аванса?

            Няма ли да обесниш на колегата дето пита?
            Last edited by oem; d.m.y г., 08:24.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Eто кой ще внесе малко яснота по въпроса...
              Бобо би ли обяснил накратко кое как става?
              Да ти внеса ли яснота зацепена с 1 зъб назад 156 2,0 пада от GTV 1,8 и ГТВ-то . И двете коли са счип и бса в много добро състояние и двете коли за с 17-ки
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Виждал съм пишман тунингисти ма ти си пишман аматьор Недей се изказва моля ти се че става много смешно на хората дето разбират И ПАК ДА ТЕ ПИТАМ КЪДЕ СА ДРУГИТЕ 8 КАРТИ НА АВАНСА?
                Мар божкеее ква глупост съм написал. Явно много съм зарязал вчера.

                Ето само първия ред, че не ми се смята повече: 2A 2C 2C 2C 2C 29 25 21 1E 1B 1A 19

                От хекс към десетична: 42 44 44 44 44 41 37 33 30 27 26 25

                Аванс: -46,50 -45,00 -45,00 -45,00 -45,00 -47,25 -50,25 -53,25 -55,50 -57,75 -58,50 -59,25

                Не ме питай за другите карти. Не мога да ги разпознавам, а и по принцип се изнервям когато нещо ми е супер сложно и го зарявам и не се и занимавам. Пък и както казах не ми е интересно, не искам да се занимавам с това... и така. Като ми трябва нещо знаеш. Звънкам ти и ти го правиш. Аз нямам време да се уча на това както и да се занимавам. Просто колегата ти drigata ме пита дали мога да намерия оригинален дъм и аз му отговорих. Вече за другото да ровя вътре... това не мога.
                Last edited by oem; d.m.y г., 11:15.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Мар божкеее ква глупост съм написал. Явно много съм зарязал вчера.

                  Ето само първия ред, че не ми се смята повече: 2A 2C 2C 2C 2C 29 25 21 1E 1B 1A 19

                  От хекс към десетична: 42 44 44 44 44 41 37 33 30 27 26 25

                  Аванс: -46,50 -45,00 -45,00 -45,00 -45,00 -47,25 -50,25 -53,25 -55,50 -57,75 -58,50 -59,25
                  ...
                  Ъъъъ... Само да уточним... това аванс на запалването ли е?
                  Щото тези стойности ако са ъгли... ми се струва, че си поправил "глупост" с още по-голяма глупост
                  Не исках и аз да те "храня" ама... забелязал ли си, че всеки път свършват по един и същи начин "дискусиите"!

                  Колега mirchozo тия белези не са за центроване, центроването се прави с индикатор в 1ви цилиндър, белезите са само за контрол със стробоскоп дали ъгълът на запалването не е изместен. Според мен това е единственният коректен начин да се провери дали запалителната система работи коректно.
                  Last edited by fade; d.m.y г., 15:45.
                  Have A Nice Day
                  o/_______\o
                  (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                  []=о===о=[]

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                    Ъъъъ... Само да уточним... това аванс на запалването ли е?
                    Щото тези стойности ако са ъгли... ми се струва, че си поправил "глупост" с още по-голяма глупост
                    Не исках и аз да те "храня" ама... забелязал ли си, че всеки път свършват по един и същи начин "дискусиите"!

                    Колега mirchozo тия белези не са за центроване, центроването се прави с индикатор в 1ви цилиндър, белезите са само за контрол със стробоскоп дали ъгълът на запалването не е изместен. Според мен това е единственният коректен начин да се провери дали запалителната система работи коректно.
                    Да. Но и аз незнам какъв е този ъгъл. Имам само предположения. Но така се смята ъгъла по бош за мотроник-а. Бобо ще каже най-добре обаче. Предполагам, че датчика не е монтиран точно да чуква когато буталото е в ГМТ и предолагам, че този ъгъл е точно спрямо позицията на датчика, но може и да съм в много голяма грешка. Наистина незнам. Но със сигурност по формулата по която го смятам така се смята аванса.

                    Да отбележа, че аз никога не съм претендирал за компететност по тези въпроси.

                    От време на време ми стават интересни някои неща и почвам да се ровя. Като ми писне спирам. Просто от чисто любопитство от време на време си чета разни чужди форумчета питам това онова и научавам по нещо. Не съм се взел на сериозно и нямам намерения да се правия на мапер. Значи и да ме храните и да се смеете, мен от това не ми пука особено, защото колкото и подигравка да получавам то то значи, че съм сбъркал. А от това човек се учи Нещо в което няма нищо лошо
                    Last edited by oem; d.m.y г., 16:04.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      Тук е отговора,ама нема кой да си направи труда да потърси.

                      http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=694
                      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                        Тук е отговора,ама нема кой да си направи труда да потърси.

                        http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=694
                        Я имало модератор на място евала Темата може да се разгърне ма кат гледам събеседниците първо трябва да изчетат написаното и тогава да говориме
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                          Аз лично се доверявам на един двама човека в този форум и въпроса ми беше предимно към тях, но явно няма да я бъде темата.
                          Защо направо не ги поканиш да ти отговорят?И аз още имам интерес, нищо че отдавна се отказах от темата.
                          sigpic
                          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                          Comment


                          • #58
                            Да си дойдем на темата.

                            Белезите на маховика и на скоростната кутия са за да може да се даде предварение.Това е единствения начин да се даде предварение "професионално".Всички останали варианти са несериозни /въртене на делкото, или разпределителния вал/.
                            Предварение се дава предимно на стари мотори и ремонтирани такива /на дизели е почти задължително/.Предварение се дава строго индивидуално, безцелно или ненужно въртене може само да влоши работата на мотора и е пълна аматьорщина.
                            Т.С.-а не е никакво изключение!Като идея мога да дам вариатора, ако не отваря максимално поради някаква причина /слабо налягане на маслото, повреден соленоид/ той не дава нужното предварение, и колата не "върви".Това предварение може да се компенсира с някаква точност само от коляновия вал.
                            Всичко това се прави за да може мотора да се експлоатира нормално, докато не се отсрани повредата или ако е след ремонт "улегне".
                            Това не е тунинг, а сервизна дейност.


                            п.п.Нека спора започне....сега.
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #59
                              Какъв спор,то това дето си го написал нема нищо верно.


                              Ако нещо не ти е станало ясно питай,ако обаче те интерисува нешо друго извън контекста на темата си потърси с търсачката или си направи нова тема.
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment


                              • #60
                                Подобни отговори винаги са били изчерпателни и аргументирани.
                                sigpic
                                "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                                Comment

                                Working...
                                X